Fixar och donar och känner mig riktigt redig

Har grejsat hemma med ett barbord. Ja, jag sålde vårat gamla, var inge fel påt men på tok för stort till vårat lilla kök. 
Så åkte å hämta en sj-pal på pappas jobb och köpte sen plankor och två par reglar på cheapy :) tog en timme, sen hade jag och Peter skapat en nytt snyggt barbord, vi hann till och med måla plankorna på den tiden. Snyggt va? 


Idag ska vi åka å köpa stolar till de, längtar till att ta första frukosten vid de. Sen ska jag krimskramsa lite med de också såklart! Jävla nöjd.
Träna rally igår på klubben. Mästarna byggde sin egen bana och vi andra byggde våran intill. Nyttigt med den störningen, för det är ju oftast så på tävling, hundar och banor överallt. Midas tuffa på som en klocka idag så har en väldigt bra känsla med mig till nästa gång :) jo just det, imorgon börjar vi på viltspårskurs med anlagsprov :D kommer bli sååååå roligt, har länge velat anmäla mig så nu fick jag äntligen tummen ur röven (y) 
Annars har de vart relativt lugnt, prova festa till det i onsdags men insåg rätt snabbt att jag inte var tillräckligt frisk än, så det var tidig hemgång. Fredag idag, känns braaaaaa! Hare gott heeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0