ännu ett inlägg

Sitter på toa så utan nya kataloger & kika i så nu blev det att blogga igen :) 
På lunchen så tog jag & svullo oss en kvick promenad i vårvädret. Han heter inte svullo längre om man nu säger så, så mycket bajs? Aldrig någonsin skådat så mycket... rätt ironiskt att jag skriver de nu, ja ni vet ju vart jag satt.
Efter jobbet åkte jag ut till CC, Crazy Charino, känner ni han? Det gör jag efter idag. VÅRKÄNSLOR de lux, och han fick in ett hej jävla bocksprång, ja var så nära på att åka av, å åka av & få mig ur balans händer ytters sällan, så ni kan ju tänka er vilket skutt :D Vi hade roligt, galopp typ hela tiden, bromsen tog dåligt idag men med dom öronen spikrakt fram bortser jag från de ❤ bara du är glad lille CC! 
Har vart och bytt bil med, sorgligt då jag  vant mig vid att tankmätaren stått still. Men vi hörs, hare bra :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0