Viltspårat med stor störning

När vi kom fram till platsen vi skulle lägga spåren, så står det 3 söta hjortar mitt på gräsplanen, exakt där jag tänkt lägga slingan.... Suck men å andra sidan så ville jag se hur Midas reagera. 
Självklart passade jag bort hjortarna först, extrem-utmaning ville jag inte ha. 
Så jag la först lite "slalom" över ett dike, sedan korsade jag mitt över där dom hade stått och betat och sen vidare. 
Vi åkte till Charino och greja och sedan upp igen. Det hade hunnit mörkna (så filmen blev inte så bra) Iaf, slalomen tog han så jävla bra (y) !! As stolt och sedan kom vi till "hjortarna" han stod länge och lukta ( jag hörde hur han tänkte, va fan är de här för roliga djur) Men tydligen kom han påt för sen tuffa han på till sin klöven så fint :D Duktiga vovve ❤  Nu är vi trötta å nöjda, plus att P lagar mat till mej :D ❤ 

Min gris ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0