Vi improvisera lite

I söndags skulle de ju vara avslutning för mig och Fredrik i Rallykursen men när precis vi börjat åka så ringde Malin. Vägen var igen snöad så vi kunde inte komma fram till anläggning ... Synd "/ och med tanke på att vi hade två förväntans fulla vovvar med oss kunde vi ju inte bara åka hem, dom skulle ju blivit helt förkrossade. Vi åkte till klubben istället, vi hade lite idé torka ett tag på vad vi skulle göra, men jag jobbade med att få upp Midas krigsattityd vid högerhandlings marscher, vill ha han lika fin som på vänster sida, höga framben och flygande steg. Det handlar om tryggheten, han är uppfödd på vänster sidan, och vet precis vad "fot" är, men snart lovar jag att tryggheten kommer till "heel" också! (Y) Efter det så smög vi när till Agilityplan, vi byggde upp en rund bana, tror ni klump blev glad, med tunnel och allt :D Fredrik och Wilma hade tjuvtränat! Det såg jag ;D Så jävla duktiga (y) Så de blev en väldigt bra Söndag trots allt ❤ 

"Trååååk med vila"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0