Jag är lite av ett geni

Det var jätte härligt att ta sig en galopp på vilddjuret igår. Han tyckte det var lika härligt han ♥ Det var typ sagolikt, vitt precis överallt, på backen i träden och himlen var helt klar. synd jag inte hade kameran med mig.... Måste få visa hur fint det verkligen är :)
Sedan körde jag och Midas ett klickerpass. Apportering, Och nu har jag fått en idé ser ni ;D Det är ju as tråkigt att hålla en jävla pinne i munnen, och mindre roligt att inte få flisa sönder den eller sticka iväg med den, så då spottar vi hellre ut den. Men där emot går han ju verklgen igång på targetplattan.. så jag kom på snilleidén att kombinera dessa två. La  fram plattan, han studsa på och jag räckte fram "apporten" i detta fallet en salladsslev, och han tog den och höll den, länge, länge han väntade helspänt på klicket :D Lövely!! så om vi börjar så med plattan så kan de nog få igång motivationen förn med detta ur tråkiga moment! Bra va :) Vi åkte senare på kvällen och släpte honom lös i djup snön, han fick ha med sig lille Orvar, tänk vad den grisen får utså mycket, som igår skulle han grävas ner i snöhögarna för att sedan grävas upp igen och sedan bli mossad av en klumps slajmiga käftar. Midas nya lek i think.♥ Idag har jag vart i stallet igen, inte lika kul idag nu när det typ är snöstorm "/ SVINKALLT! Men nu är jag hemma i värmen. Jag har tagit mig ett varmt bad, så varmt att jag nu är röd. Väntar på gubben, vi ska äta Tacos sen tar vi en långis ♥ hare bra mina vänner 
 
B1 & B2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0