Första riktiga inlägget på detta året

Och det känns precis som vanligt. Jag håller på och skriver ett tränings/tävlingshema till mig och klumpifer. Planerar även in vilka kurser vi vill gå och så. I år ska vi har lite mer framförhållning och mål att uppnå!
Idag jobbade jag, var segt efter så mycket ledighet, tur det är Fredag imorgon (Y) Men kommer vara världens segate dag då jag knappt har något att göra för jag storstädat dom senast 3 dagarna jag jobbat. Ska väl inte klaga, snart drar allt igång igen i full rulle. Jag och syster har tagit oss en promenad med hundarna. Det regna och var typ kolsvart i skogen, men hunna verka tycka det va riktigt roligt och spännande. Hemma körde vi ett kort litet klickerpass (utan klicker, var är den?) med fokus på apportering, gick trögt som väntat, får köpa ny, klicker alltså inte hund. Vi hörs imorgon igen, då är det Charinodag ♥
 
bilder från nyårsaftonsträningen, dom får tala för sig själva
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0