Tävlingen

Snälla Ida & Fjanti följde med och snälla Malin var min levande GPS ;) anmälde mig och fick banskissen, och de slog mig genast...., fy fan vilken hård bana. Vid banvandringen blev den ännu hårdare då man skulle springa i två rätt kluriga moment?! Sedan tyckte jag att övriga moment också var rätt svåra pga att dom kom så tätt inpå varandra hela tiden. Start nummer 6, och hunn var as loj!! Men istället för å sacka ihop öka jag takten och tillslut blev han livligare. Han gjorde precis som han skulle, inga små missar eller ens sniff. Spiralen tänkte jag hela tiden på kopplet och det gick också bra. Så kom vi till "sitt, spring" och hunden lägger sig ner istället,....? Kortslutning.... Men de var ända felet vi fick också, så 90 poäng och en sjunde plats :D Men känns ändå lite surt, så nära 100 poängarn, de går ju bara bättre och bättre, men känslan kunde vart mer på topp. Får jobba vidare på allertheten inne på banan, nöjd är jag iaf och ska nu tagga DM  och vår start i Skara i oktober! Sammanfattningsvis.... Älskar min klumpdunder hunn ❤
Grattis till Malin & Ådis 3dje plats
Grattis till Nadine & Emos godkända resultat! Härlig Söndag ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0