Spårat

Jag börjar med å gnälla lite till, gick verkligen på sparlåga det sista på jobbet idag, trötthetsperiod eller något. Men tog de sista krafterna och drog å spåra med Ida & Fjanti :) La ett rakt spår på ca 200m typ en halvtimmes liggtid. ( la så här pga att det var ett tag sen och så att jag inte skulle ledsna ) Det gick gör bra :) Lite för snabb (som vanlig) med mycket självförtroende och näst intill korrekt √ Fjanti fick ett U-spår, samma självförtroende och snabbhet som Midas, dom är väldigt lika i mycket desse två :) Nu när det gick så bra så får man mer smak, måste lova mig själv att försöka komma ut en dag i veckan iallfall..... bara så som idag, lätt och roligt :) 112 och Idol går samtidigt på tv´n så nu får jag sluta...  Imorrn blir det ridning på fruktis och så ska jag bygga en rallybana på klubben. Hare gott
 
Bilder från spårningen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0