Smarta jag

Jag betala så jag kunde surfa och uppdatera från Rudskogen, väl framme i Depån kom jag på att iPhone jävel låg kvar i bilen 😩 lååååångt bort, jag orka verkligen inte gå ända tillbaka för å hämtan..... Tråk! Får knycka lite bilder från P, så ni får se vad ni missa.
Bra dag annars 😊 idag har jag bjudit Ida, Micke & mamma på äpplekaka, den var torr, torr som en öken men med vaniljsås funkar väl det mesta vha?! 😊 Sen träna vi hunna. Midas tuffa på bra, fast Gandhi fick låna hans boll, så behöll han den fina kontakten med mig 😊 Ida fick nog ett genombrott idag med stenhunden 😊 såg ett nytt liv i Gandhis ögon, något nytt, något roligt 😊 roligare än allt annat som brukar ta fokusen.
Har också vart hos kära farmor idag. Pratat minnen och druckit hennes gooa kaffe, inget slår det 😊 sen har jag och P tagit en söndagstur i etrenollgrön 👍 Att sätta sig i en etrenoll är speciellt, de spritter i kroppen, i min iallafall.
Letar lag till DM i Rallylydnad som går av stapeln den 28/9 i Tibro. anmälan ska vara inne senast Tisdag. Vill ni va med? Hör av er nuuuuu!
Hare gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0