Glaaaaaaad

När ja kom hem igår dunkade verkligen huvudet, grus i öga och mådde allmänt dåligt! Tog mig ändå ut på en PW, tänkte frisk luft borde pigga upp, men resulterade i mer värk och nu i bena också. Gnälla det kan jag, ingen hade de värre än mig må ni tro. Suget för hundträning fanns ändå kvar, så efter en puss och lite käk styrde jag niofyrafem mot klubben.
Så fort jag ställde fötterna utanför bilden blåste all värk bort. Tänkte inte på den alls iallafall ... M&M var där, Midas och jag satt å titta en stund. Deras glädje i träningen smittar var sig så in i! Och den glädjen förde jag också över till klump! Vi hade så kul på plan. Allt var lekande lätt idag, allt satt där det skulle och lite till! Störningar med form av komenderingar, flygande apporter och Schäfrar med pipleksaker ?! Ni förstår ju själva vilket jävla liv det var ;D och mitt tuffande tåg bara tuffa på, som om han å jag var i våran egna lilla bubbla ❤ Lycka/gladare än gladast !! Visade sig också att M&M också skulle tävla på Söndag, jag ragga såklart på med samkörning ;) 
Känns alltid bra att ha ett par vänner på plats, ifall man får åka själv dit. Dom behöver inte säga något, bara dom är där ger en trygghet och lugn ❤
Så nu är förutsättningarna på topp. 
Sökte ju lag till DM'et, vart lite dåligt med svar där tycker jag. Så jag anmälde mig själv :D kör bara, har ju inget å förlora lixom, så får vi se om Lidköping får ett lag eller inte, jag ska vara med iallafall :)  toppen, yes! 
Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska jobba..... Skoj, nej! Ikväll spår ✌
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0