En tid sen

Midas har vart iväg hos veterinären för å få tandsten bortskrapat. Var knappt något men en tand var sprucken så den drog dom ut! Var hemskt faktiskt att lämna bort han över en hel dag, fast det var enkla ingrepp blir man ju orolig när det är sövning med i bilden. Fick sitta med honom i buren medans de lugnade börja värka... Sen gick jag, hemskt, vilka ögon han hade..... Ville hållt hans tass under hela dagen 💕
Allt gick fint dock var han loj ett helt dygn, men nu är pantskafftet i sitt esse igen ❤
Jag jobbar inte längre i Skara. Kanske jag redan skrivit, känns konstigt att inte ha den stressen de medförde GÖTT! Livet värkar gå bra just nu 😊 Peter är dock hemma med feber och halsont, tycker synd om honom och speciellt för att Gatebil resan är hotad imorrn!
Vi hoppas och håller tummarna.
Nästa helg är det tävlingsdax igen. Billingen 👍 ska lägga upp ett träningshema för veckan, vi ska ta pallplats har jag bestämt 😊 Ne, men vi ska ha samma känsla som sist iaf 😊
Fredag, vilket betyder snaaaaaaaart helg! Längtar, längtar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0