Viltspår och uppdate

Ja det var ett tag sen jag skrev. Har legat sjuk, men var redig å va hos doktorn och fick medicin, visade sig också att jag hade halsfluss så inte så konstigt det aldrig har gått över riktigt. 
 
Tävlingen då. Ja vi fick våran titel tack vare Midas ♥ För det var verkligen han som gjorde jobbet, han hade inget fel det var jag som skapade felen :] Det började bra med att jag fick lämna banvandringen för att jag fick värsta hostattacken (y) Sedan strax innan start fick jag feber (y) Jag lyckades välta en kon, gå in i en skylt och göra fel i ett moment... Jag var helt snurrig, men min pärla han gick som en klocka, han ledde mig igenom banan och vi fick våran titel och slutade på 78 poäng. Annars var Skara en underbar klubb att komma till som tävlande, alla hade ett leende på läpparna, hjälpsamma och hade organisterat allt väligt bra. synd att dom inte hade vädret på sin sida.... regnet öste ner, verkligen öste ner hela dagen. Så självklart blev jag liggande nästan hela veckan som gått.
 
Onsdags så drog jag mig iallafall ut till klubben och träna med M&M! nu är vi i ett sånt där stadie då det nästan inte är roligt på nybörjarnivån längre, allt är perfection om jag får säga det själv. Nu vill vi ha nya utmaningar,. Maria tipsa/visade övning för Apporteringen (y) Ska allt få till detta!
Ska också göra iordning skyltar i fortsättningsklassen och börja träna in det, plus att jag anmält mig till en kurs i RLD som startar näst nästa helg (y) Men vi kommer tävla vidare på NB nivå ett tag till, som sagt innan :)
 
Idag var det uppstarten för viltspårskursen :D Lärt mig massor och Theres (instruktören) är kanon (y) en man fann förtroendet för direkt. (y) Midas fick ett ganska lätt spår, bara för det var första gången med blod och så, och han gick sååå jävla fint och i "NORMAL" arbetstackt! :D Nästa gång ska vi öka ligg tid och längd med en gång, för han kan min pojk ♥
 
Annars är livet väldigt okej, jag börjar få ordning påt med stressigheten och alla måsten. Jag börjar äntligen bli frisk, har underbara vänner och världens underbaraste man ♥ 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0