Helgen

I fredags pallra jag mig till jobbet, fast jag nog borde vart hemma. Men de gick i rent vres, för festa på kvällen de skulle jag! Efter jobbet drog jag och Ida och viltspåra med hunna :D Midas var så jävla duktig!! det enda svåra var att få honom och sluta ;) (sa jag att vi anmält oss till viltspårskurs? börjar i slutet av oktober ska bli så kul) Och det blev kväll, vi körde musikquiz, skratta och hade skoj :) fick dryck och en söt fikus TACK ❤ Måde faktiskt ganska bra, så bra så vi gick vidare till Cults. Det var trevligt och vi var hemma vid tre tiden! Mådde som jag förtjänade med andra ord rätt bra ;) Åkte till Råda naturreservat och plåta lite. Gandhi och Ida var med, och den fjanten har väldigt svårt att sitta still, så inte många bilder å spara men hunna hade ju kul. Åt mat och kolla film i Lindärva på kvällen. Somna direkt typ när vi kom hem. 
Söndagen.... Hundgänget drog till Dalakvarn :) vi gick upp och ned på spångar, så otroligt vackert ❤ fint väder mycket hundsnack och nöjda vovvar, kan de bli bättre? :) Plåta lite också, svårt ljus och blev inte så gör nöjd, men hoppas snart kunna få till de, fina motiv hade jag ju iaf ❤ På vägen hem blev jag gör sjuk....!!?? Igen :( snoret rann och halsen blev tjock som fan! Hade ju lovat Peter och åka till Biltema, så dit led jag men ångrar inte att jag åkte med då mat på Alpina blev avrundingen på resan ;) 
Halv sov resen av kvällen i soffan... Kul! 
Idag mer död än levande, men jobba de ska jag, kan ju gärna inte sjukanmäla mig igen? Det får gå, för i veckan är det också hård träning för helgens tävling! Hare bra så länge 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0