Det är värst på morgonen

Hade jag i bakhuvudet hela morgonen då jag rent ut sagt släpa mig till jobbet... Jävla bakterier. Men som sagt det blev bättre framåt dan och jag kunde jobba på nästan i normalt tempo. Och efter slute tid så for jag till Charino. Han var en väldigt snäll häst idag, och vi hade ett underbart dressyrpass på åkern, byten i vartannat och vi bara dansa fram, mjuk och fin. lycka och energi för själen ♥ Dukiga frukt! Midas och jag åkte sen till Arken Zoo, tycker inte om dom där inne igentligen men de var ju på vägen och dom är dom enda som har grejer från Djurapoteket. Det blev Laxolja för den var slut.. och Midas valde ut sitt eget ben såklart, eller han valde ett stoooort as som lukta huggorm först men jag lyckades övertyga honom om det mindre utan lukt tillslut ;D ♥ Kvällen hade jag tänkt å gå ut och lagt ett spår, men det händer inte nu kan jag säga... jag måste vila.. Imorgon där emot blir det träning med Malin och Maria :D Hare bra
 
Bilder nedan från Dalakvarn ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0