Tur!!

Att det var träning inomhus igår :D vilket pissväder vi har down (y) 
Midas ylade och skrek när vi kom till Framfartsvägen till anläggningen. 
Han var så sjukt taggad, benen var som trumpinnar, jobbade i ett och var i riktigt workmoood! Det svaja i hela golvet xD Efter lite genomgångar med backande och kon. Så blev det lite högerhandling. Satan vad svårt det är för mig att helt ställa om! Men de ska tryckas in i min hjärna! Å sen kanske jag kan trycka in det i Midas hjärna också ?!
Tack M&M för en trevlig kväll (y) 
Freeeeeeeedaaaaaa hela dan idag :D fast vet inte hur jag ska få ihop allt? Jobbar till sent. Har extra knäcket och en frukt som ska ridas också. Ska va hos familjen Svensson/Stenmark/Blomqvist klockan 6. Längtar men vägen känns ganska lång dit. A så är det, en sak i taget ! Ha en fantastisk dag alla ni där ute 😘 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0