Hjärnan arbetar

på den lille klumpen, fast nu är den nog mest out of order, när han ligger och drar stora stockar. Jobbade vidare på höger handlingarna idag. Kändes mycket bättre. Det har släppt lite hos mig nu och självklart smittas det över på hunn. Byggde också en R-bana, och under banans gång så slog det mig - fan va lätt det här är - Det var ju svårt alldeles nyss, att hålla ihop ett helt lopp. Men nu, heee lätt som en plätt :D Kan tacka det svåra nya moment inlärningarna för det och självklart att man fått en ny bild av mera grundläggande i varje övning. A det här med att hela tiden lära sig nytt och lösa problem är fantastiskt roligt ❤ fast det svider på bakslagen å speciellt på mig "dåligasteförlorarenmednolltålamodärjag" så uppskattar man desto mer när det går framåt (y) 

Vi var fler idag på träningen. Vilket jag verkligen tyckte va kul :) Ida & Gandhi var skit duktiga. Det syndes tydligt att dom på något sätt mådde bättre i själen. Dom hade roligt ihop och hunden ville arbeta (y) Fridah och Luna hade också vuxit, nya trix hade lärts in och den glada hunden var ännu gladare ;) Fredrik och Wilma fick sig nog ett genombrott och lösningen ligger nog i externbelöning (y) A det var en bra träning med andra ord för alla :) Nu är min hjärna också out of order. Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0