Vilken dag

Stekhett !! Brända armar, näsor, varma hundar, lång, lång väntetid, å alldeles underbart :)
Fått så mycket lärdom med mig från den dan! Hur tävlingslivet igentligen ser ut. Vad jag ska tänka på tills nästa gång, hur jag ska lägga upp allt.
Midas var otrolig duktig under hela dagen, tålmodig och glad. När vi äntligen skulle starta var jag väldigt yr i huvudet. Värmen hade tagit ut sin rätt, så var inte riktigt med i en skarp sväng vilket fick Midas att se några nya vänner utanför planen ;) och efter det tog han några tunnlar också ;D Fast i slut ändan blev det ju ändå som jag ville, vi hade kul och fick med oss en erfarenhet.
Nadine slog på stort och kammade hem både första tredje och några pinnar med sin flock :D Grattis !!
Måste också tillägga att Götene bk var fantastiska på att engagera denna tävling. Så hjälpsamma och trevliga, dock var hindrena inte riktigt fastsatta så det kunde slutat riktigt illa för ett ekipage! TUR att inget hände.
Gandhi och Ida var med oss. Och den lille valpen skötte sig sååååå bra! ❤
Idag har jag hållt i kurs för Rallyn, alla verka tycka det var skoj, alla jobbade på skit bra :) Stolt över dom :)
Sen var det kurs avslutning i RL- tävling. Börja med bana, och hunden gick awsome, även några fortsättningsklass skyltar. Sen var det störningströning, leksaker överallt och även där awsome hund!! Det låg leksaker över allt och en del rörde på sig, han trampa/gick över dom som inget, bara fokus på mig ❤
Å när jag kom hem hade älsklingen städat hela hemmet, tänt ljus och lagat mat ❤ Underbar är du ❤
Kom precis hem från en tur på Charino, regna men var mysigt ändå :)
Nu äntligen soooooofffffffaaaaannnn ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0