Tålamoooooood

Han vill så mycket min dumma hund! Så mycket att det kokar över. Dom senaste Rallyträningarna har jag velat strypa hunden, strypa honom väldigt långsamt! Har själv haft riktigt dåligt humör, ingen bra känsla de senaste veckorna, just i Rallyn. Har för höga krav, en press att det snart är vår första start.... Ja allt blir bara fel! Måste lägga ner dessa idealiska bilder i huvudet, köra lättare övningar hitta tillbaka till det roliga igen. Som tur är..... kurs idag med de bästa ❤ och jag ska inte ha några förhoppningar alls! När jag har så mycket förhoppningar om att ha en hund som går som en klocka så blir det för mycket för mitt tålamod när det skiter sig. Och alla negativa känslor smittar av sig till Midas, som då blir en stor pajas och helt plötsligt kan han inte ens sitt?! Onda cirkeln är farlig, men den ska jag ur ikväll. Vi ska ha så jäkla roligt :)
Älskar min Midas över allt annat, han är bäst som orkar med mig :')


Kommentarer
Postat av: fridah

ni e så himla fina! :)

2013-05-19 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0