Men heeeeeeej

Jobba kort tidigt pass idag och sedan hem packa hunn och for till Kvänum :)
Rally med Jennie och Putte stod på schemat idag.
Byggde upp en relativt intensiv bana, mycket svängar å snurrar och slalom hit å dit. Efter att äntligen fått Midas uppmärksamhet (kattstörning) så jobba han super, blev den som bara bad om mer o mer uppgifter :D Och som grädde på moset har min tränare Malin tipsat mig om i våra vänster svängar att jobba honom mer bakom mig istället för så långt fram. Och det funkar, sååå jäkla bra och :D tänk vad igentligen något så litet kan göra så stor skillnad! Mycke lättare för honom nu (y)
Putte: Rally är ju gör skoj stod det skrivet i panna pån. Så länge man kör korta stunder och tydliga belöningar så kan det bli något av desse två också ;) De jobbade jätte på jätte bra (y)
Sen bjöd Jennie på käk och kaffe <3 tack, nu orkar jag med resterande dag :) å imorgon har jag sooooooov morgoooooooooon !!!! :D


Kommentarer
Postat av: Malin och sheltiesarna Bell & Ådi

Roligt att det fungerar att ha honom längre bak. Ska bli kul att se er på Billingen. :D

2013-05-28 @ 09:50:39
URL: http://sheltienbell.friendly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0