Det håller i sig

Känslan var lika bra idag på träningen :) fast än ett naffs i hakan och en spark så fanns den ändå kvar ;) Idag tänkte jag mycket på min kroppshållning, tänkte att jag balanserade en bok på huvudet, och att jag var tvungen att gå fort över en bro, för den höll på å rasa, bara för att få en raskare gång :) Prova det hjälper massor. Jätte nöjd, verkligen!
Varierade också belöningar från meatballs till balls, vilket fick han mer förväntansfull och gladare än gladast och han tröttna aldrig. (Skrivit om belöningar i tidigare inlägg, finns under tips)
Peter var också med, vi körde efter Rallyn lite budföring och även de galant (y) (med joggare, cyklister, skrikande ungar, hundar och bilar runt om) (y)
Lycklig och nöjd nu ska jag sova! Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0