Hej igen

Red igår, frukten var extremt go ❤ mjuk & fin men med en tittighet utan dess like.... Hur kan stubbar och blommor vara så farliga? men de känns som om jag lärt mig när och hur mycket han hoppar till. De gäller å ha han framför skänkeln å inte sitta å tänka på annat när man rider på just dessa tittiga dagar. Vilket är bra, då jag verkligen behöver släpa allt annat som går i huvudet. Komma bort ur vardagen, upp på hans rygg och vila. Det är en lite jobbig tid nu, med stress och en ångest som trycket över bröstet! Alldeles för många måsten, å för lite tid..
På Lördag åker jag och Midas till Götene och tävlar en inofficiell start i Rallylydnad :) kan va skönt å göra de utan mega press, så de ser vi fram emot :D Annars är ja glad att jag har min gubbe :) Han är världens bästa som stöttar mig i allt ! ❤ Efter jobbet blir det flyttstäd i Teddys gamla lägenhet, de ser vi fram emot 👍 Hare bra, heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0