Fredag

Efter Skara igår så åkte jag äntligen och köpte mig ett par nya jobb/promenad skor. Mina gamla såg ut som durkslag de sista, så väl behövligt! Kikade lite efter kläder men hitta inget .....
Peter är så fantastisk stereon startas av sig själv dörrar slås igen jag hör de viskas och lampor släcks och tänds?! ❤ i förgår så skulle han fixa mammas bil, men hade fått fel delar, så igår gav han sig påt igen. Efter blod, svett och en och en annan svordom inne på sen timmarna var han klar! Han är guld! Idag hoppas jag att den går igenom besiktningen (håller tummarna) Jag får äran å köra in den efter jobbet! Sen blir de å hjälpa Teddy å tömma de sista. Jag var där igår och fortsatte städa, de tar påt men inget roligt direkt. Sen ska jag ta helg!!
Hare bra heej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0