Först städa jag sen åkte jag å städa, sen städa jag....

A ni ser rubriken, försökte flyttstäda igår hos bror min, utöver jobbet och hemma. Men det blev mesta dels röj! Det såg för jävligt ut. Hinner jag idag så ska jag fortsätta med det, så det nån gång kan bli klart! Ibland undrar jag varför jag tar åt mig sådant?! Det är inte så jag går å skrattar medans jag gört. Men hoppas få en glader bror :)
Ska jag säga upp mig från mitt jobb i skara? Orkar jag med dubbla jobb och stressen? Jag har blivit så jävla pengakåt så det är sjukt... Frågan är om det är värt det. Rör på i huvudet!!
Iaf, nu har jag vart på första stället, och vet ni, det spökar där ! ! stereon startas av sig själv dörrar slås igen jag hör de viskas och lampor släcks och tänds?! Enormt också. När jag går därifrån är jag glad att jag lever... "/ Phuuu ....
Nu är det iaf bara spökfria ställen kvar tacka gudarna för det!
Hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0