Träningspasset igår.

Träningen igår var fantastisk (y) fast att det regna och blåste storm gjorde Midas mig varm och glad i hela själen ♥ Vi körde mycket raka sittanden och ställandet och jobbade med att inte komma för lång fram vi halt höger. Det klarnade jätte bra och i slutet av passet hade jag faktiskt inte alls något att påpecka på. Ger jag mig bara fan på att det ska gå, ja då går det. Jag måste kunna tro på uppgifterna innan Midas kan, och igår ja då gjorde jag verkligen det :) ♥ som vi traglat eller rättare sakt som jag tragglat ;) Idag har dagen bestått av jobb och åter jobb :D Massvis full tid och imorgon ännu mer, kommer bli intressant att gå upp halv fem imorgon när jag kommer hem så sent ikväll efter kursen, men va fan nu kör vi :) Hare bra så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0