Kan inte tro det

Men här ligger jag i soffan, Midas i andra soffan och precis nedanför ligger Akira ♥ För er som inte vet vem hon är, här kommer en kort sammanfattning.
Akira Pittbullterrier 5år. Jag och mitt ex hämta hem henne när hon var 8 veckor, söt som stryk :) När vi gick isär blev Akira kvar. Och nu tillbaka hos mig, efter så många år. Äntligen tillsammans igen ♥
Allt har gått bra, hon har gjort sig hemmastad och hon och Midas kommer nog bli världens bästisar så småningom ;) Midas är en liten surgubbe just nu men Firri Virri, som hon kallas är så undergiven och förstående. Detta kommer, ska bli kanon! Nu ska hon komma in i våra rutiner sen ska vi se vad denna damen kan briljera på planen :) Något måste passa henne. Hon har en härlig attityd. Jo försesten glömde säga, Midas och Akira har ju tidigare levt tillsammans, fast då var Midas en ihärdig valp som enbart hängde i hennes svans och terrade dagarna ut och in. Men hon verkar ha förlåtit honom :) ♥ Ikväll är det också kurs start i Rallyn för mig och Midas :D Jiippiii :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0