Fullt ös......!!

Jag skriver det nästan jämt och ständigt men denna gången menar jag det verkligen, jävel, kunde knappt kontrollera hunn igår :O så jävla TAGGAD!! Han älskar det verkligen, men behöver nog springa milen och spåra med han 200 gånger om innan rallypassen!! Hua. Efter två timmar kunde vi äntligen gå en bana kontrollerat, han gjorde bara momenten en gång och studsa inte iaf ;D min tok, men denna gång får jag nog mest berömma mig själv och tacka Malin för påpeckningarna. Skulle behöva en Malin jämt intill mig, "ihop med fötterna, du glömde si och så och gör så istället" tycker min kroppskontroll börjar bli bättre. Och igår för första gången så titta jag vart jag gick jag såg vad som skulle komma, fick mer flyt i det hela. Blir ofta att jag mesta dels tittar ner på Midas och snubblar mig fram. Så, underbart nöjd med mig själv :) och idag, trött och nu ska jag till nästa ställe och snygga till. Hare gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0