Deprimerad

Tråkigt men sant, Firri Virri fick åka hem igen :*( Det funkade inte ihop med Midas..... Midas var världens retligaste och när väl Firri sa ifrån, sas det ifrån för mycket och Midas backade inte en tum... Så jävla tråkigt! Hade kanske, kanske funkat om vi bott lite större, gett det några veckor till, men om inta, så hade det vart så jävla elakt mot alla. Akira skulle komma för mycket ifrån flocken där hemma och Midas skulle vänja sig för mycket med en andra hund, vilket kanske skulle få honom att bli ledsen när hon flytta efter så lång tid. As depp över detta. Men vad som glädjer mig i varje fall är hon kommer att  få komma till ett hem snart där hon blir ensam hund, vilket betyder 100% uppmärksamhet, för det är hon verkligen värd! ♥ Jag provade i varje fall, och fick ändå många glada minnen på så kort tid. Hon är en glädjespridare ♥
Annars är det full fart, imorgon börjar jag på städet inom kommunen, känns bra men nervöst. Midas och jag har tränat som tokar, vi har haft jätte kul :) Ska snart sätta mig ner och rita en banskiss tills Onsdag då det är kurs igen. Vill få med alla våra svåra bitar, så vi på så sätt kan få hjälp med dom. Hade tänkt mig massa framförsittande och höger svängar och tempoväxlingar, ja vi får se hur jag luckas få ihop det. Bjuder på en bildbomb ifrån gårdagens träning, som också gav mig en fet lårkaka, tack vare min klumpiga hund! ♥ Hare gott hörni.
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0