Arbetsmaskiner

Min hund är grym ... Och när matte skärpte till sig lite också blev det ännu bättre ;D Vilken energi han hade, han bad om mer uppgifter hela tiden :D Min arbetsmaskin är tillbaka efter nedgången igår. Passet vi körde var 7*7*7 så rätt kort, men ville avsluta med energin och glädjen på topp (y) Idag finslipa vi på våra höger halter och stående vid fjärren. Han vill alltid ta några kliv fram istället för rätt upp, men jag ser ljuset, snart sitter det också :)
Min sambo är grym ... Vet ni vad han gjort idag ? :) Jo han har bytt alla lampor inne i cupen och gjort framvagnsinställning på niofyrafem :D Det är en helt annan bil å köra nu! den ligger verkligen rakt på vägen. Han är verkligen underbar, Peter alltså ♥ Nu lagar vi mat och ska snart ta vårat söndagsmys innan nästa jobbveckan drar igång. Helgerna går alldeles för fort....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0