RL Kurs

Tisdag menas RL-kurs :D Vi var vid småbåtshamnen, skulle vart på Lidåkersplan men det var Cirkus där. Hade annars vart nåt, bästa möjliga störning med kameler och elefanter? För inte tala om alla ballonger Midas skulle vilja smälla ;)
Hade en off hund idag, det var roligare att äta harskit och löv. Jag fick kämpa som en idiot. Fick till och med ta fram bollen en gång under banans gång för å få lite fart in. Men det kan väl inte gå hundra varje gång. Jag å andra sidan fick lära mig en hel del! :) massa bra tips om belöningar å grejer :) Ska använda alla tips flitigt, suger åt mig allt, typ som en svamp.
Så ska se om min vovve vill lite mer idag :) Hare bra nu blire Kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0