Kommandon

Fick läxa till nästa RL-kurs, skriva ner alla kommandon jag använder i en Rallybana även då mina handtecken. Tänkte att de blir la inte så många, men jo, för att bara vara på Nybörjarstadiet.
Ska orka skriva ned ALLA kommandon nån gång med, kan vara kul å se.

Fot, Följ, Sitt, ligg, stanna (med handtecken) stå, Framför (med hjälp av handtecken) Kom, Vänster, Höger, Fram, Runt-höger, Runt-vänster, Spring, Smyg, Sviich, Slalom, Spiral, Hopp, Prooooo, Shhhhhhh (när vi jobbar vänstersväng) Här.

Det var vad jag kom på nu iaf, är en del. Och mer lär det bli 😁 När jag läser allt blir jag rörig, hur kan Midas skilja å hålla koll på allt ? Han är rätt klok ändå den där klumpen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0