Hälsa med Musslor

Har den senaste tiden tänkt lite, mer än vanligt på Midas hälsa. Beror såklart mestadels på Homers bortgång... hans hälsa gick inte å göra så mycket åt, men Midas tvåor på armbågarna går å förebygga/förbättra. Han har ju aldrig haft ont av det, men Hundfan fyller ju för fasiken 5 i år :O ( Det går för fort ) Han ska ju hålla minst 70 år till! så nu har jag beställt hem Grönläppad mussla och Msm. Det ska vara bra för hundens leder och brosk och har bevisat förbättrat till och med hundar som har svår atros. Så nu ska vi köra på detta. Sen ska jag införskaffa nytt foder, och simträna! Ja typ de jag kan göra just nu, vi börjar där iaf.
Ridet frukt, han var slö, nästintill tråkig "/ Han har ju tävlats i helgen och det var väldigt kvavt ute så kanske inte så konstigt. Men mysigt var det ❤
Peter fixa maten idag (lyx) !! Och nu har jag kämpat mig igenom en timmes PW, ibland undrar jag hur jag orkar, men idag var det Midas lyckliga ögon som fick mig gå längre. Han älskar att strosa omkring i skogen. Lukta, pissa, slita sönder stockar, smyga på fåglar, plaska i diken, få brallryck, va döv, och fälla mamma... Ja vara hund helt enkelt ❤
Jennie kom på ett bloss, men blev några ;) Trevligt :) Nu halv åtta hos mig!
Imorrn taggas det kurs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0