Anmäld

Fick mig en spark i arslet idag av Nadine.... Så nu är man anmäld till en Hoppklass i slutet av Maj :D
Har också tidigare fått mig en spark i arslet av Malin... Så är nu anmäld till en Rallyklass också i Juni ;D
Har länge tänkt görat, man aldrig fått det gjort, men nu så ;) Har ett par till tävlingar jag är taggad på, bara anmälningarna öppnar så blir det förmodligen så också (y)
Kanske dax att bygga mer banor, både i RL och Agilityn, få flyt påt å inte bara köra enstaka moment.

Idag: Jobbat, städat, stor handlat, tränat Hund, gått långpromenad, städat pappas lastbil, ätit lyx mat med sambon ♥ Nu ligger jag i sängen, slocknar snart så god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0