Skrev jag att

jag var instruktör åt Ungdomsgruppen i LBHK i Torsdags? Ne, förmodligen inte, men det var jag i varje fall :) Jag hade en Rallygenomgång med dom, vi provade lite olika skyltar som sedan ledde till en hel bana, vi prata regler och tips och trix & allt vad Rally handla om och dom verkade väldigt nöjda :D Och jag var väldigt nöjd med dom (y) Jag tycker det på ett sätt är lättare att undervisa de yngre då dom verkligen lyssnar och är positiva till allt! dom är villiga att prova alla inlärningstekniker och dom kan ta kritik (y) Jätte nöjd med kvällen och mer smak fick jag :) Det är något jag verkligen vill hålla på med, jag brinner för det! Framtiden ser ljus ut :)
 
"Klump i frusterar tagen i väntan på att få köra spåret"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0