Köpte nya solisar igår.

Såg fram emot att andvända dom idag, men hee.. dumma jävla moln i vägen!

Men ändå känns det vårligt ute, ljust när man åker till jobbet och ljust när gubben kommer hem, man får sån jäkla energi. Det har vart mörkt och kallt bra länge nu, så våren är så välkommen så (y)

Jag har slutat rida... Japp det stämmer, tiden fanns inte jag stressade verkligen ihjäl mellan allt. Jo, klart jag kommer sakna CC, men om jag vill är det bara å slänga sig upp igen. Jag har inte riktigt varvat ner än. Gått två veckor snart, den innre stressen hänger kvar, så får ibland stanna upp och ta några djupa andetag och säga till mig själv att jag har inget å stressa för. 

Nu är det bara fokus på Hunn, vi ska bli vassa som attan på tävlingsbanorna i sommar. 

Vet ni vad jag gjorde i Torsdags? Jag sprang vänstervarv :D haha trodde jag aldrig skulle ske, jag och klump var med Jennie i Håkantorp på ringträning. Var rätt kul faktiskt men lite udda ;D Midas var gör duktig och blev väldigt omtyckt Duktiga hund ❤

Vi träna med gänget i Lördags, två nya hunna med :) Vi körde sök och lite annat allmänt, men det jag vill framhäva mest med dagen är vädret. Vindstilla, lysande sol, hunna fick doppa tassarna vi satt vid strandkanten och bara njöt ❤
Det var mitt liv det senaste, vi hörs snart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0