Då var denna helgen redan över

Istället för mord & andra tråkigheter har nu Lidköping fått annan publicitet, nämligen att hålla i "andra chansen" för melodifestivalen (y) I början tyckte jag det var alldeles för uppstorat och lite små töntigt med den hysterin som Lichöping öste över evangemanget, men nu i efter hand tyckte jag att det var riktigt roligt. Jag var ju inte på plats, utan satt i soffan och kika, å det var häftigt att se vår lilla arena se så stor ut :) så en liten nörd kom fram i mej också ;)
Jag bjöd däremot alla mina syskon på MelloMidda i Fredags. Det var en mysig kväll ❤ lite lagom om vad man orkar med en jobb-Freda.
Lördagen starta med tömning av Teddys husvagn som ska säljas, å allt som skulle sparas bärde vi upp på vår vind. Nu ska det bara STÄDAS sen ska den vara klar för annonsering. På tal om annonsering, niofyrafem ligger ute på blocket, massor har ringt och två vart & kollat. Dom har typ älskat bilen dom som vart å kikat, men alla vill fundera, Fundera på vadå undrar ju jag? Den frächaste och billigaste på hela blocket och ingen slår till på ett toppen köp?! Så jävla typiskt, det är ju en del av den summan som fattas till min nya bil. "/ plus att jag storstädat å tagit ut bur å allt ut den så allt ska vara klart för avhämtning. Under tiden den vart på annons har jag också lånat pappas bil för att inte smutsa ner niofyrafem igen. Nu har de gått två veckor, så nu kan jag fan inte med å låna den mer "/ 
Typiskt !! Köp bilen nu innan kvällen tack....
Lördagen var vi hos syster och tog några öl & vin, vi skulle gått ut efter förfesten, men var rediga och gick hem istället :) vilket gjorde, så att iallafall jag var pigg dan efter. Det var ju kursstart i aktiveringskursen :D Midas var jätte peppad & taggad!! Träna, träffa hundar, träffa människor & framför allt få godis. Det sist nämnda blev det aldrig "/ Då hundjäveln ( nu mera, julgrisen ) dragit ner träningsväskan från bordet, öppnat den för att sedan slita upp 1kg påsen med köttbullar & 1/2 kg påsen med frolic.... Det var inte en ända smula kvar!! Alltså för det första blev jag ju rädd, för det andra blev jag förbannad för det tredje blev jag otaggad och för det fjärde (som är tanke gången just nu) flinar jag åt det. För nu gick det ju bra med både hans mage och träning med leksak istället. Matvrakshund! Det var den dieten det... Iaf träningen igår handlade om klicker och trix, var jätte roligt :D å nästa gång blir det viltspår (Y) 
Veckan är knöcketjock, som Midas typ, så vi får se när jag skriver nästa gång, Hare gott så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0