Träning på träning

Igår var vi ute i Saleby på rallyträning. Det var tokvarmt, det värsta var nog att åka dit utan AC! Det märks så väl på Midas att han har jätte svårt led värmen, han blir loj och har svårt att koncentrera sig, men med tanke på detta gick träningen bra ändå, vi fick sniffa på fortsättningsklassen, kändes bra, det som kändes mindre bra var ju frestelsen.... Alltså jag har inget starkt nej pån? Nej betyder för hunn - nu blir hon baggig men det går snart över. Så det är ett nej vi ska jobba på och framför allt en sketa bra belöning efter de (y) Idag är det Träning igen, fast på klubben, ibland känns det som vi inte gör något annat än å träna, fast det gör vi nog inte heller ;) vilket är roligt, dock känns det dom idag ville jag gärna vart hemma! Sjukt trött!! Jo jag har shoppat ÄNTLIGEN kostat på mig ett par riktiga skor!! Har haft så jävla ont de senaste veckorna så jag knappt kunnat gå, så nu var de dax!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0