Tävling igen :)

Billinge BK var vår destiantion idag. Fredrik (med Wilma) var med för att se hur en tävling går till -skoj, och alltid bra med en hundhållare och peppare :) Ja så hur gick det då, jo känslan var inte den bästa, jag fick kämpa mellan momenten för att hålla ihop honom, han var trött och loj av värmen, men skyltarna gjorde han fint, men då jag fick hjärnsläpp fick vi -10 för att jag satte hunden ned en extra gång i ett moment?! alltså hallå, vad hände där lixom ?! Sjukt retligt då vi annars hade får pallplasts. Men vi fick 85 Poäng och en 12 plats av 50 startande är inte illa pinkat ändå :D Fredrik filmade rundan, så efter jag sett filmen kändes allt mycket bättre, det såg faktiskt riktikgt snyggt ut :D Jag har väl för höga krav inne på banan på mig själv i guess, och med förra gångens 99-poängs runda så, ja, mycket vill ha mer ;) Vi fick så jäkla fina kommentarer av dommaren Mona, vilket kändes som en seger bara de :D Härlig dag <3 Midas fick ett pris också, en sjöstjärna av hårt gummi. Han redan tuggat sönder den såklart, är han nöjd är jag nöjd :) Nästa tävling blir Mariestad i augusti och fram till de blir det hård träning (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0