Träningsdag

Ja, syster & hunna åkte till klubben idag. Vi byggde en Rallybana :D Det var så längesen :D Lyckan var att Midas inte hade glömt av några moment, dock tyckte jag det slarvades en del, men tror det berode på att han var så glad och ivrig. Det lös i hans ögon när han såg en fult uppstlld bana (y) och banan hade också Ida byggt, kul (y)
Vi körde ett par varv och sedan körde vi lite targetträning som skicka till kon, vilket var helt utan anmärkning. Avslutade med Upplet och Midas som vanligt för snabb och flyger över sakerna i all hast istället för att jobba ed nos, men tredje gången hade han varvat ner och kunde göra ett bra jobb. Vi gick en promenad sen, han fick vara lös och springa ch tönta sig som han ville. Det var en sjö längs ner på bruksplanen, den hitta han, och jag  behöver väl inte säga hur han utnytjade det ? ;) Nu ligger han sövd i sin säng och snarkar, nöjd med livet hoppas jag. Jag själv har ställt in en stek i ugnen och tills den är klar ska jag bara va... vila upp mig tills imorgon, då börjar allvaret igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0