Fredagkväll & lördagsmorgon

Oftast känner jag stress när helgen kommer. Jag måste hinna med ALLT jag inte hinner annars. Hitta på roliga saker, vara uppe sent, hänga med vänner och framför allt ta vara på dagsljuset. Men igår var vi bara hemma. Mjukiskläder och Breaking Bad! Var väldigt gött de också må jag säga, sen är vi ju lite halft sjuka än så det var nyttigt för oss ❤ Idag däremot tog Midas och jag en lång promenad, sen åkte jag och sola och där efter åkte jag och köpte lyxfrukost ❤ Nu är den nere, ska strax åka å greja med niofyrafem sen i em blir det träning med gänget 😊 Hare bra heeeej

Tog vara på lite snölek igår, tur de för nu är allt borta igen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0