Djuren ska hållas igång

Kan ni tänka er fast häst hade precis kommit ut igår (hovis vart där) så gick han med mig in igen, utan protester :D När jag sadlade så såg han nästan glad ut ;) Han ville ut å arbeta, och arbeta det gjorde han! Vi jobbade på åkern, mestadels i skritt och lite trav, volter och volter, mjuk, rund och fin totto ❤ mersmak!! 


Efter så tog jag hunden och gick ut på tennisplanen, gubben var med å höll sällskap. ❤ Vi gjorde typ samma övningar som på kursen, så som stadgande i olika positioner och lite svårare ingångar både i fot och heel positioner. Kände jag ville testa på stor yta också då inomhus lokalen ibland bromsar oss. Han gjorde det bra även igår, min arbetande maskin ❤ fast ibland är det svårt att motstå snön, det är precis som isglass enligt Midas. 
Idag efter jobbet kom Teddy och umgicks :) Fick även sålt en bokhylla jag satt ut på blocket. En dag tog det, sen pengar i handen (y) Perfekt en Januari månad. Sen tog jag och Ida hunna och åkte till klubben, vi gick en promenad i skogen. Skulle kört upplet men rutan var upptagen och vi hann inte vänta pga mörkret så vi åkte vidare till en annan plats. Där är det stora backar dom får leta i, snacka om fysträning! Dom tyckte de var as kul, speciellt Gandhi som såg ut som mestadels en flygande ekorre i sina låååång hopp ;D 
Nu varvar vi ner efter lite käk, och laddar om för förmodligen en väldigt snöig dag imorgon (de väller ner nu ) hare bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0