Sista semester Fredagen

Känns väldigt ångest laddat faktiskt.... Hade jag vetat att de skulle innebära så mycket ångest hade jag nog aldrig tagit semester! Men vilka veckor jag haft ändå, vilket väder om inte annat. 30+ och knappt ett moln på himlen! Sen har de ju såklart också vart en pain att hålla Midas sval, träning har helt enkelt fått haft semester också. 
Men idag är det mulet, och aningen svalare. Det blir strax viltspår ihop med Wilma och Fredrik, jag introducera dom för just viltspårningen förra veckan, och dom gilla de (y) och kommer bli vassa i detta ser jag! Och det bästa, jag får en skogsmulle kompis ;D 
Rallyträningen sätter vi igång med nästa vecka, det ska struktureras mera och få en klarare målbild, dels gång per gång men också vårt mål till SM! Den 9onde augusti åker vi på rallyläger och efter den helgen kommer tävlingarna bara rulla på, jag har anmält mig till närliggande arrangemang i nybörjarklass, skulle anmält mig till fortsättningsklassen men sen kom jag på att jag inte var redo, det var alla andra som tyckt vi vart redo. Alltså vi är säkert redo men har man inte självförtroendet just nu så kommer det inte att funka! Spärren måste släppa helt på träning känner jag innan jag kopplar loss på tävling. Förra träningen drog han självklart ett ärovarv, bara för jag precis börjat släppa spärren typ "/ men jag ska plåga mina nerver!! Koppla loss varje träning tills jag dör! Jag måste bara lära mig tygla denna spralliga clown,..... Clownen uppträder när jag blir osäker, beroende på vilka andra som tränar med oss. Vet jag att den hunden där borta är vass så går genast tankarna till att den kommer käka upp min lille korv när han kommer springande.... Ja, så hemskt stört tänker jag.... Det sitter i, dom tillfällena han har sedan tidigare blivit påhoppad har gjort mig väldigt skärrad... De är en jävla demon jag kämpar emot! Å nu känner jag att mitt inlägg blev en hemsk röra. Men så känns de, en röra. Men som nu ska bli solklart, okej? 
He dax att väcka P, frukost och sen ska jag iväg å spåra!!! :D det är roligt! För då är han kopplad och jag har kontroll .... Haha, shiiiiiit..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0