Vilken helg

Kunde dock klarat mig utan den mega förkylning jag åkt på igen !! Blir så jävla trött påt....
Men, vi åkte iväg mot Ullared så fort Peter kom hem från jobbet. Äntligen, bara jag och han iväg ♥ Vi var framme typ tjugo i åtta, så vi sprang in en snabbis och hann fynda lite :) Checkade efter det in på hotellet, högst upp, med utsikt över Gekås. Rummet var jätte mysigt och fräscht. Stort badrum, skön säng, tv och allt annat man behövde (y) Och frukosten ska vi inte tala om :D Buffe av allt jag kan drömma om! Lyx ♥ Vi var sedan redo för shopingingen, vi va inne först och först ut ;) Hitta inte så jätte mycket kläder, men massa annat krimskrams både till mig, hem och hunn (y) Jätte nöjd (y) 
Vi tog en glass och kikade lite på netonet efter det. sen for vi hemåt. Midas var glad att vi kom hem, fast vet att han vart gladare för benen och godiset jag köpt ten ;) Han hade också haft det kanon bra, mini moster hade badat med honom några gånger och sen hade han lekt med Fjanti :) Sen la jag mej i soffan och kom inte upp mer den dan, feber from hell!! Men är så jäkla tacksam för den "semestern" vi fick... går inte beskriva med ord hur tacksam jag är, min man är bäst ♥
 
 
Lördag, ja det var bara å kasa sig upp och dra iväg till klubben, det var idag det var Rallydag. Jag klappar mig själv på axeln, för den otroligt roliga banan jag byggde och att jag fixade fikat å allt själv trots sjuk. synd bara att så många inte kom, men på ett sätt skönt också då jag mådde som jag mådde. Vädret och glada jyckar var det inget fel på ändå :D Efter det var det slappt i soffan, Peter hade vart iväg på bikedagarna så han var inte heller så pigg. kvällen förblev kvar i soffan.
 
 
 
 
Söndag: Ja idag mådde jag bättre, städa, storhandla, tvätta, köpte byrå, köpte ny hylla, montera ihop det med hjälp av Teddy och Peter. Bra dag, sen på kvällen åkte jag å höll kurs på klubben. Miljö och aktiveringskurs. Jätte duktiga elever och hundar :) Nästa gång ska vi vara i stan och miljöträna :)
Natten, sov jag inget... vakna med dunk, dunk så här sitter jag nu, hemma och tycker synd om mig själv... Men imorrn SKA jag vara frisk!! Hade fantastiskt, hej hopp!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0