Fest • Häst • Hund • kärlek

Hade en trevlig påslafton med skratt sång och fina vänner :)
Vi besökte campingen, dom hade byggt om, var jätte stort nu men fortfarande lika mysigt :) träffa piruett också, hon är chef där nu, passar henne fint ;)

Gött väder har vi nu med :)




Sov länge idag, sen bjöd mamma med oss syskon på islandsritt i Tolsjö, det fanns för tillfället två hästar, så vi fick turas om. Först red mamma och Fanny och jag var väldigt nära på att vika mig dubbelvikt av skratt när dom skulle igång å trava ;D haha, taskigt, men de såg verkligen så roligt ut ;D
Jag och Ida fick mer fria händer, tölten fick vi verkligen kämpa med å hitta, men när ja väl kom på hur och hästen acceptera flöt de på bra :)) Fick rida ut en liten kortis också, och då gick allt toppen :) något jag kommer göra igen :D vi fikade efter på Djurgårdens udde, räkmacka (y) tack mamma ❤

Fideli 8år


Räkmacka färsk 



Sen åkte hundgänget och spåra jordspår i Gillstad. Och jag skojar inte om jag säger att Midas aldrig gjort det bättre!! Tack min motivationshöjare ❤


Fanny & Mask har precis vart hos oss och käkat tacos, mätt och belåten kollar vi nu på avstar och laddar för morgondagen som blir ännu en träningsdag (y) 

Han är mitt allt ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0