Reeeeeeeegnigt

Samtalet gick la sådär... Inga mer pengar inga mindre timmar, skämt å sido såklart ;) men dom var väldigt nöjda med mig som person och mitt arbete och de är väl bra ? :) 
Träningen med gänget blev inställt. Men inte för mig och min klump! Vi tog på oss våra regnkläder och drog till klubben.  Idag så börja vi träna in framåt sändande mot kon. 5av5 ! Backa ifrån mig 5av5! Så jävligt nöjd med detta pass! Ska börja filma mera, dels för min egen del och för eran del, så ni får se hur fantastisk duktig han är :D 
Käka sen tacos med ❤'at. Behöver ju inte va helg för å mysa till det ;)
Nu har Ida och Jennie vart här på en kopp, gick också en promenad med hunna. Kände mig inte gör social pga tröttheten men hoppas de förstod. Nu soffffa !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0