Idag är de ingen vanlig dag, för de är Midas födelsedag!!!

Hurra hurra hurra :D ❤
5-år vad tiden går fort, för fort. Det var ju inte längesen jag bärde (försökte utan att bli biten) dig i min famn ❤ tycker inte om att du blir äldre.... Jag vill ju alltid du ska vara hos mig. (Raderar dom tankarna) Dagen starta med tända ljus och frukost på biabädden, Ne de gjorde inte, jag var för trött, så morgonen var som vanligt ;) Men efter jobbet åkte vi + Fanny ut till skogen och la ett viltspår med blod och hela baletten (y) Han gjorde de så bra :D och blev så nööööjd!! Efter de åkte vi till klubben och körde rally/lydnad och han blev så nööööjd!! Nu är vi hemma, han ligger på golvet och snarkar med sitt nya back on track täcke han fick i present, han ser så nööööjd ut ;) När husse kommer hem ska han få öppna paket och äta clementin tårta :D 
Jag vet jag behandlar han som ett barn... Men han är  barn för mig. Och han betyder allt ❤ Grattis min tok ❤








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0