Vi jobbar på

Denna vecka jobbar jag delade turer, därav dålig motivation till bloggandet. Känns som jag bara ursäktar mig för de nu det senaste. Men så är de tyvärr. Söndagen var det kursstart i rallyn. Denna gång jobbas det med klicker och target! Mycket givande och roligt men framför allt nyttigt! Fick läxa med oss hem. Vi övar lite varje kväll och jag förvånas hela tiden av huuuuur jävla lätt fattad Midas är ! Helt otrolig ❤ (Återkommer i senare inlägg med läxan och vart vi är just nu) 
Idag har vi Viltspårat :D och ni som följer mej via Instagram vet ju hur det gick. Här är för er andra som inte vet. 


Måste läsa på, vad som gäller å hur vi går vidare. Vi vill meritera! Jag tror pån (y) Gandhi, Fanny & Ida var också med. Fjanti fick sig några meter med blod å klöv. Har jag klagat på att Midas är för snabb och stark i spåret innan tar jag tillbaka det nu!! Hua, men hitta den gjorde han och var nöjd ❤ 
Nu har vi läxat så nu ska vi soffa. Hare gott heeeej 


Red ju igår, frukten har långa ben.. eller? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0