Helgen

Jobbade ju Fredagkväll och förresten hela dagen också. Men de var de värt för nu har jag bara ett jobb kvar! :D inget mer extra knäck, jag lärde upp lillsyster på lunchen. Så nu har hon tagit över det. Även fast det innebär kanske lite mindre pengar (harinteräknat) så kommer jag nu få mer tid till saker jag vill göra. Som att vara mindre stressad ha mer tid till både mig själv och hunns träning. Rida mera och mera tid med min man ❤ underbar känsla ska ni veta. 
Var fyllechaffis efter jobbet åt gubben å hans vänner, och under tiden dom festa så hade jag och hunn det mysigt i soffan ❤ tuff men en väldigt bra Fredag. 
Lördag, Uddevalla, Ikea, Burgerking, Biltema. Vi drömde oss bort på Ikea, kollade på framtida kök, soffor, bord, sängar. Längtar :) Synda på Burgerking, de va gott. Sambo var snäll och köpte olja och grejs till niofyrafem. Så en bra dag :) Eftermiddan, var vi i garaget, försökte hitta fel på Teddys bil... gick inte så bra "/ Träna också Midas på läxan, hans hjärna fick jobba. Kvällen var vi hos pappa & Gittan och med annat trevligt folk. Idag har sambo servat niofyrafem (tack) och nu ska jag och Fredrik på kursen :D hej hopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0