Det blev en del filmer

Men har inte riktigt fått tummen ur och lägga upp dom här. Ska försöka ikväll, om ni inte kan hålla er kan ni ju alltid kika in på min kanal på youtuben (y) Är riktigt trött i kroppen just nu. Ont överallt, en kombo av träningsvärk och utslitning. Träningsvärken kommer dels från ridpasset igår. Satt ner hela tiden utan byglar. Fick jobba enormt med säte  och ben. Häst och jag nöjda ❤ han kändes så fiiiin, så helt okey ändå å ha lite värk efter :) Efter jobbet, ska jag till Lindärva. Hjälpa Ida & packa sina grejer. Japp, det stämmer Ida & Micke har gått isär ...... Så jävla tråkigt!!! Men ändå det bästa för dom båda. Kärleken fanns inte kvar. Vilket får mig att tänka lite på min kärlek. Den är helt tvärtom, kärare än någonsin och den blir starkare för varje dag ❤ Vi är verkligen gjorda för varann, jag och min P ❤ Det är så jag vill att Ida också ska känna i ett förhållande, och jag vet att hon kommer hitta den rätte :) 
Iaf, efter packandet ska jag till inomhuslokalen å träna Rally ihop med Malin, ska bli skojsigt ❤ Ha en bra dag alla ni där ute och kör försiktigt nu är det halt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0