Dag 3 på kursen

Börjar med att återsammanfatta sedan sist jag skrev, vilket var i Fredags.

Ja jo, efter några hundra kämpande jobbtimmar var jag äntligen ute i stallet. Regnet avtog och jag red i väg och mötte upp Lina och Pidde :) Vi hade en härlig skogstur och hästarna verkade trivas med varandra (y) var ute över timmen och vi hade till och med solen som tittade fram emellanåt! De får vi göra om. 
Senare på kvällen var det afterwork med ett gäng kollegor. De var trevligt men lite dött och vilket ledde till att jag ringde mannen och åkte hem och stenslockna ;) aldrig bra å festa på Fredagar. Så trött!! 
Lördagen, Viltspårskurs dag 2. Han var taggad, under liggtiden satt han och rottismorra, gnydde, vädra ich hade blicken vänd mot spåret heeeela tiden. Knappt kontaktbar. Han var värre än på en agilityträning. Men så äntligen spåret och Hunden briljerar :D U-sväng 270m, ligg tid över timmen. Och allt var så exakt det bara kunde bli (y) Han är grym, dock lite för mycket tempo men kände att jag kunde bromsa lite iaf.... ;) 
Idag är de dag 3, och idag ska en okänd person lägga spåret åt oss. Kommer bli spännande att se.med tanke på regnet som öser ner xD Löve doglife... Återkommer i em tack för mig och mitt luddiga inlägg... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0