Back on track

Gick så jäkla bra på det nya stället förut :) En riktigt glädjekick (y)
Efter det så tog jag och borsta Midas.... En hel jävla Ica -kasse fyllde vi? Vafan händer.... Beror de på laxoljan eller någon av dom andra tillskotten han får? Han har aldrig fällt så hääääär mycket! Men han ser inte "fällful" ut, utan blank och fin, Jag har aldrig tyckt om det här med pälsvård där också av en anledning till Rottweilern, men denne herre är ju inte som dom andra. Det är väl bara att borsta på antar jag.
Idag har det vart annars en vilodag, tog dock en promenix på 7 km (trött i fötterna) men nu har min träning startat igen så bara gilla läget! back on track!! he nu blire tv och mys Thjoheeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0